10.4.12

Randoms #1








Følg mig på twitter: @kirkezphoto
Følg mig på instagram: @thorkirkholt

Som jeg skrev på min twitter (Link til min twitter), havde jeg skrevet "Redigere billeder til dagens indlæg, hvilket er samling af de bedste portrætter gennem de sidste 2 måneder. Vil have et studie! " - desværre er det sådan at de fleste af gamle portrætbilleder ligger på en gammel computer som jeg ikke har mulighed for at åbne. #Shit! Derfor har jeg samlet en lille bunke tilfældige billeder - hovedsageligt nogen af dem, jeg selv syntes bedst om. 


På fredag står den på festfotografering endnu engang hos Crazy Daisy, hvor selveste Kesi og Co. Deltager. Jeg glæder mig som et lille barn! :o)
Går allerede nu og tænker på indstillinger og andet, og selvfølgelig vil jeg smide en lille bunke billeder op   fra festen engang lørdag eller søndag. 


Tak fordi du læste med!


Over and out,


Thor Kirkholt




OBS: Kan stadig bookes til fotoshoot og andet på +45 3132 0613 eller på thor@kirkholt.dk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar