29.3.12

Første billedsamling med hurtig lukketid.











Idag var der fodboldtræning i min hjemby, og i den andledning valgte jeg at slæbe mit kamera og min Sigma 300mm linse med ned for at se noget bold - og måske for at få taget en masse billeder, hvilket resulterede i disse billeder. Jeg skød lige omkring 110 billeder, og ca. 20 af dem blev O.K. Jeg er faktisk selv rimelig tilfreds med resultatet - hvad syntes I?

Jeg valgte også at tage mit nye Canon Powershot S100 kamera med, som jeg fik i starten af marts. Jeg tænkte, at jeg godt kunne prøve kameraets videofunktion da der stod overalt på indpakningen at det med sine 12 megapixel kunne filme fuld HD (1080p).

Jeg vil i de næste par dage bikse en lille video sammen med nogle små klips.

Stay tuned.

// Thor


Ingen kommentarer:

Send en kommentar