18.2.12

Et lille billede jeg skød forleden dag af månen. 
(ISO 1000 - Sigma 70-300mm)

Hey everyone.

Som I nok har opdaget, er der sket forholdsvis meget på bloggen gennem de sidste par dage. Jeg har arbejdet rigtig meget på designet og indholdet, og syntes selv det er blevet meget fedt. Jeg ville gerne, hvis I derude ville komme med lidt konstruktiv kritik på mit design, og eventuelt med nogle idéer til at gøre det federe?

Jeg har nu blogget i lige omkring en måned, og jeg har allerede modtaget en masse ros og konstruktiv kritik, og jeg har lært en masse på den ene måned jeg har blogget i - hvilket bare giver mig en masse inspiration og motivation til at blive ved med at fotografere, og blogge. Derfor vil I i de næste par måneder se en masse nye billeder, så hold øje med bloggen!

Jeg har lovet min storebror, Leon Kirkholt at reklamere lidt for hans firma, Gonzales Photo. Tag lige et kig ind forbi hans hjemmeside.

Igen, jeg regner med snart at uploader en masse nye billeder. Vejret og motivationen skal bare lige være der.

//
Thor Kirkholt
www.kirkezphoto.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar